Zgorzelec-Goerlitz 14.05.2015 godz 21.00
Dziś o 11.00 w Toruniu dokonano oficjalnego ogłoszenia wyników ogłoszonego w listopadzie 2014 przez SARP w Katowicach konkursu na Architektoniczny projekt zagospodarowania Bulwarów Filadelfijskich w Toruniu.
Kiedy konkurs został ogłoszony zaraz po listopadowych wyborach samorządowych, natychmiast przygotowałem również propozycję własnych rozwiązań na ten konkurs oraz zaprosiłem do współpracy w realizacji moich koncepcji znajomego architekta , prosząc go o wysłanie w terminie swojego zgłoszenia. Niestety z jakichś nie wyjaśnionych przez SARO powodów formalnych jego zgłoszenie pozostało bez odpowiedzi i zakwalifikowania.
Dlatego dziś, zanim jutro ukażą się w toruńskich mediach relacje i opisy zwycięskich projektów zdecydowałem się na opublikowanie mojego projektu autorskiego.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Autor zastrzega wszelkie prawa autorskie niniejszego projekt w całości i we fragmentach wraz prawami do nadzoru autorskiego.
1. Złożenia programowe:
a. Za punkt wyjścia i główny cele rozważań studialnych w tym projekcie została uznana kwestia konieczności i możliwości harmonijnego pogodzenia celów rekreacyjno-turystyczno-reprezentacyjne z celami komunikacyjnymi dojazdu do starówki oraz obecnego tranzytu miedzy dzielnicowego.
b. Preferowanym rozwiązaniem ekorozwojowym które pozwoliłoby nie tylko nie ograniczać obecnego ruchu , a nawet wprowadzić linie tramwajową na bulwar jest propozycja tunelu i półtunelu wzdłuż bulwaru lub/i nieznacznego przesunięcia linii brzegowej ( w zależności od wybranego wariantu).
c. Realizacja powyższych założeń nie byłaby możliwa bez określenia koncepcyjnego potrzeb komunikacyjnych rejonu w którego otoczeniu w planach zagospodarowania przestrzennego z 2006 znalazły się aż dwa mosty z drogami głównymi oraz most kolejowy i przebieg wszystkich dróg krajowych biegnących przez Toruń .
2.. Proponowane rozwiązania nowego układu komunikacyjnego oraz wynikające z niego racjonalne i ekorozwojowe propozycje zagospodarowania rekreacyjnego i komunikacyjnego Bulwaru:
Dziś o 11.00 w Toruniu dokonano oficjalnego ogłoszenia wyników ogłoszonego w listopadzie 2014 przez SARP w Katowicach konkursu na Architektoniczny projekt zagospodarowania Bulwarów Filadelfijskich w Toruniu.
Kiedy konkurs został ogłoszony zaraz po listopadowych wyborach samorządowych, natychmiast przygotowałem również propozycję własnych rozwiązań na ten konkurs oraz zaprosiłem do współpracy w realizacji moich koncepcji znajomego architekta , prosząc go o wysłanie w terminie swojego zgłoszenia. Niestety z jakichś nie wyjaśnionych przez SARO powodów formalnych jego zgłoszenie pozostało bez odpowiedzi i zakwalifikowania.
Dlatego dziś, zanim jutro ukażą się w toruńskich mediach relacje i opisy zwycięskich projektów zdecydowałem się na opublikowanie mojego projektu autorskiego.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Autor zastrzega wszelkie prawa autorskie niniejszego projekt w całości i we fragmentach wraz prawami do nadzoru autorskiego.
1. Złożenia programowe:
a. Za punkt wyjścia i główny cele rozważań studialnych w tym projekcie została uznana kwestia konieczności i możliwości harmonijnego pogodzenia celów rekreacyjno-turystyczno-reprezentacyjne z celami komunikacyjnymi dojazdu do starówki oraz obecnego tranzytu miedzy dzielnicowego.
b. Preferowanym rozwiązaniem ekorozwojowym które pozwoliłoby nie tylko nie ograniczać obecnego ruchu , a nawet wprowadzić linie tramwajową na bulwar jest propozycja tunelu i półtunelu wzdłuż bulwaru lub/i nieznacznego przesunięcia linii brzegowej ( w zależności od wybranego wariantu).
c. Realizacja powyższych założeń nie byłaby możliwa bez określenia koncepcyjnego potrzeb komunikacyjnych rejonu w którego otoczeniu w planach zagospodarowania przestrzennego z 2006 znalazły się aż dwa mosty z drogami głównymi oraz most kolejowy i przebieg wszystkich dróg krajowych biegnących przez Toruń .
2.. Proponowane rozwiązania nowego układu komunikacyjnego oraz wynikające z niego racjonalne i ekorozwojowe propozycje zagospodarowania rekreacyjnego i komunikacyjnego Bulwaru:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz